IMPROVING TECHNIQUES FOR TRAINING STAFF IN DIGITAL MARKETING FOR SUSTAINABLE DEVELOPMENT
Abstract
The article discusses the methods of training personnel in digital marketing offered on the Russian education market for the purpose of sustainable development. The existing methods of Russian scientists for training personnel in digital marketing for the purpose of sustainable development are also considered. As a result of the study, options are proposed for improving the methods of training personnel in digital marketing for the purpose of sustainable development.
About the Authors
I. А. DenisenkoRussian Federation
Denisenko I.A., Doctor of Economics, Professor
A. A. Ponomarev
Russian Federation
Ponomarev A.A., Senior Lecturer
References
1. Васильева Л.А. Методические аспекты обучения персонала в области цифрового маркетинга // Журнал цифрового маркетинга. 2020. № 2. С. 25-33.
2. Васильева И.В. Профессиональное обучение цифровому маркетингу: новые методы и технологии // Журнал цифрового маркетинга. 2019. № 4. С. 12-23.
3. Курочкина И. Цифровые технологии в рекламе // Маркетинг и реклама. 2019. № 4. С. 24-29.
4. Платонов А.Н. Использование кейс-метода в обучении персонала по цифровому маркетингу // Проблемы цифровой экономики. 2020. № 2. С. 88-94.
Review
For citations:
Denisenko I.А., Ponomarev A.A. IMPROVING TECHNIQUES FOR TRAINING STAFF IN DIGITAL MARKETING FOR SUSTAINABLE DEVELOPMENT. Social-economic and technical systems: research, design and optimization. 2023;(2):178-186. (In Russ.)






